Apr 5, 2011

Hyperalgesia Heart


Lama-lama lak aku tak post ceciter aku asyik wat sesajak je ,hehe..ape lah khabar korang sume? msti sihat kan? Alhamdulillah..

Masalah dan dugaan selalu ada dengan kita walaupun kita cuba bertahan kan nya dengan usaha tetap tidak berhasil kerana Tuhan maha mengetahui apa yang lebih baik.

Keputusan yang kita buat kadang-kadang di anggap keanak-anakan macam budak-budak lah,tapi biarlah asal kita gembira tiada rasa gelisah atau tensen.Tapi aku bersyukur kerna hidup dengan teman yang sentiasa beri sokongan ,yelah bukan sume kisah aku nak di ceritakan dekat semua orang,nk dicanang dekat semua tapi aku kongsi sedikit untuk mereka,biar mereka memberi semangat.

Aku nie tak pandai nak share hati ke hati kat blog ,kalo aku share dengan cara aku jelah ,kalo ada yang paham maka paham lah..hehe..rasa tiada dendam atau apa pon mungkin rindu yang ada sedikit tapi manusia lama-lama lupa lah kalau sampai masa nya kan.Kasih Sayang manusia nie memang sekejap je tiada yang kekal tapi kalo dah di takdir kan bersama sampai syurga tetap akan bersama.InshaAllah ..




Kenangan itu di jadikan senyuman,luka itu jadi pengalaman..





Tweet kan nya !

No comments:

Post a Comment