May 26, 2010

Mahabbah ~

   Bersama  Rabbani

Malam semalam sempat bersama antara kumpalan nasyid yang well-known dengan rakyat M'sia sekalian iaitu Rabbani .Walaupun tanpa lead singer Allahyarham Ustz Asri tapi mereka tetap teruskan perjuangan Allahyarham .Malam tue tak lah ramai sangat orang so kurang la sesak dan buleh lah tengok secara tenang dan clearly(sebab duk belakang speaker ,b'gogar kepala den..haha..)

Seperti biasa dalam semua concert mesti ada acara salingan bersama peminat ,dalam hati aku nie dah niat nak naik pentas..biasa la tue niat je kan..lepas nie lah..lepas nie lah..then dengan secara spontan kongkang nya al member aku mengangkat tangan beliau ..kehkehkeh!! Memang tak ku sangka ,lalu pergi beliau dengan muka sememeh ,pastu sempat lak bisik kat aku "Amik video aku..!" .Video tu ada selamat dlm simpanan aku(haha..selamat la sgt..nnt aku sebar kan..haha!!..) tapi tuan punya badan tak kasi letak la kt sini,ntah lah kenapa ?,nk kata hensem ? hensem lagi abang camera man tue..hehe..

Sesi autograph dan Bergambo....

Lepas je abih persembahan tue ada lah sesi bergambar dengan autograph ,kehenseman aku terselah apabila bergambo dengan artis nie..hehe..pastu album dapat lak sain secara exclusive (album ini tajaan Mehmed Aimi)

              Bukan senang artis nak dpt bergambar dgn kami nie..:D

                             Mereka hensem ! (lagi gmbr bersama Rabbani)

           Exclusive! di tandatangan oleh Rabbani  (tajaan Mehmed Aimi )

Bercerita tantang album Rabbani dapat kan lah yg original ,sini aku share antara lagu favorite aku dalam album ini.(lirik je lah..ehehe.)


Nurul Iman


Kafilah sahara
Menelah cinta
Yang jatuh dari langit
Empat bintang mempersona
Dan satu kilau matahari
Ahbabtu hubbal khair
Hanya sebutir bintang cinta
Yang mengerlipakan sinarnya


Langit malam yang suram
Hadir bintang yang terang
Hanya satu
Nurul Iman...Nurul Iman
Bintang cinta
CintaNya

Sempurna  hanya Satu
Pada hati ke jiwa
Disuci cinta
CintaNya
Nurul Iman
Nurul Iman





Tweet kan nya !

1 comment:

  1. yaaa....bukan mudah artis nk brgambar dgn kita...heh3...

    ReplyDelete