Dec 10, 2010

Kekok


Aku kekok untuk bercinta 
Kekok dengan rasa cinta 
Mungkin aku terpecok waktu aku cuba cinta 

Aku akan kekok menjaga rasa hati mu
Hati kamu juga kekok untuk menjaga rasa ku yang belum sempurna ini

Jangan bicara dengan perasaan ,bicara lah dengan ku dengan hati
Rindu lah aku bila perlu kerna aku sudah tidak kekok dengan itu
Tapi aku akan cuba cakna pada mu supaya ia menjadi makna 

Nanti bila wujudku sempurna bagi ku ,akan aku senyum di hadapan mu
Dan aku katakan aku cinta pada mu ..


Pada ruang masa ini biarlah kita ikat diri sebagai teman
Kerna aku tidak pernah kekok untuk berteman ..
Walaupun teman ,kau pun tahu apa yang ku rasa kan ini,.

Tenang teman terbaik jangan kekok dan enteng kan aku
Aku akan tetap di jalan ini menemani perjalanan mu

Ayuh senyumlah ,aku cuba kotakan kata-kata indah dan merungkai nya sebagai janji
Jaga lah diri ,jagalah hati,biar kau menempuh mimpi indah malam nanti



Tweet kan nya !

2 comments: