Sep 30, 2009

Buncit Punya Orang,,,,

Semalam aku keluar nk beli buku...mase aku tengah jalan tu tetiba lak nmpak ada couple duk jalan area tue...First aku t'tgk awek yg agak-agak cun tue jalan ngan BAPAK dier ...but x tu mmg hubby dier sbb of coz la melekat melekit semacam je...Yang aku nk citer kan nie ttg si hubby a.k.a pakwe awek tersebut...beliau nie aku tengok cam org kaya je...tp beliau tu berbadan besau woo!!!(..b'badan besar..) macam Sumo punya ahli...perut punya buncit ntah b'juta bulan kandungan tuh...(nie bukan kutuk ye...nk citer bg dapt imagine ..)..

                                      brapa juta bulan nie???

Pastu sejenak aku trus meng'compare' kan aku ngan beliau tue...aku nie agak ensem, badan pun agak tough..(betul la...x tipo...)...knpe aku masih xda awek..(bukan nk awek tp nk bg kena dgn situasi..) mungkin beliau tue kaya..bleh jadi gak kan ..skrang org pandang ur money not ur look..hmm..xtaw la..

Masih terbayang mamat tu punye buncit ..aduhh..Tp mungkin awek dier tak pandang ke'buncit'an nya tp hati jiwa murni beliau..hmm bleh jadi jgk..!!!


                                   walaupon buncit tp hati baek tue...!!


Salah ke jadi lelaki buncit....salah ke?...tiba t'ingt lak kata Afdlin "walaupun aku gemok aku kaya..."(ayt dlm citer BULI BALIK,,)..buncit pun buncit la..janji sihat kan....Tp buncit pon ramai gak dari kaum Hawa...kan2?..tp buncit laki nie laen skit kot..cepat nk turun berat kg tue..gurl ssh skit ?Btol ke?..

Fakta ada mengatakan gurl-gurl yg slim ala kerengga tu lepas kahwin je trus bertukar jadi dugong laut..(<--chewahh ade lak fakta camnie ..hak3..)...Ogak-ogak anda kah awek slim t'sebut?..
Tak salah jadi buncit kalau diri sendiri happy kan..tp yang jadik x happy nye when someone kutuk ..dah lah kutuk tahap gaban..maner tak nye landak laut pun marah kalau kena kutuk camtue...Panas telinga wooo...!!

Macam-macam binatang lak yang di sama kan ngan kaum-kaum buncit nie..contoh nye badan mcm gajah la,lembu la, dugong la...ikan paus la bukan takat binatang je peralatan rumah dan benda-benda am pun turut di jadikan bahan kutukan..contoh nya lagi tong sampah ,tong dram,tong gas...macam ag..xleh nk list kan dah..
Sapa yg nk kutuk..kutuk lah...sbb aku pecaya yang baik di balas baik yang jahat ttp di balas jahat....kalau nk kutuk ke or nasihat kasi berlapik kan ..baru terbuka hati nk ubah keadaan tue...

Tak kisah lah ...mcm mana diri anda ..tp sama saja di sisi Allah s.w.t........so wat yg t'baek..!!


                                   ape-ape pon tros lah happy!!..rock On!!





Tweet kan nya !

No comments:

Post a Comment