Nov 7, 2009

Biar Dapat Mencari Masa Depan ~

Setiap hari ada sahaja nyawa anak kecik ,wanita ,orang dewasa, mahupun org tua yg mati nun di Palestine.Mungkin sekarang kita tidak dengar berita tentang mereka lagi ataupun kurang ,tp yg pasti setiap hari mungkin ada ada kematian akibat  keganasan dari sikap rakus si penjajah Israel yang tidak pernah redha pada umat Islam sehingga kiamat.


                                     Palestine terus ditekan Israel..

Semua kisah pasti ada permulaan dan ada orang yg berselindung dari kisah ini merancang untuk bagi mencapai tujuan yang dikatakan 'HAK' mereka berkurun lama itu.Yahudi sememang bangsa yang di anugerahi dengan akal yang cerdik dan penuh sistematik dalam apa yg mereka lakukan.

Protokol Yahudi adalah satu perancangan terperinci dan teliti, ianya adalah hasil satu kongeres Yahudi antara bangsa yang telah berlangsong di bandar Bal di Swizland pada tahun 1897, yang dipengurusi oleh Teodur Hardzal.

Kesemua protokol yang sebanyak dua puluh empat (24) protokol, ialah satu luahan kebencian, hasad, dengki kesumat kaum Yahudi terhadap alam seluruhnya, Islam mahu pun bukan Islam, selain dari bangsa Yahudi.


         Buku ini dapat membantu anda mengenal siapa sebenar musuh kita                     
                                       

Kemunculan Yahudi dan pengaruh protokolnya telah melenyap hampir semua nilai-nilai murni yang dibina oleh ajaran-ajaran Ilahi itu, kini dunia dan tidak terlepas Malaysia seakan-akan berada di zaman Jahiliah dengan segala amalan-amalan yang liar dan tidak berperi kemanusian.

Saripati Perancangan Konspirasi Yahudi:


-Sejak berabad-abad Yahudi merancana satu pelan rahsia bertujuan menawan dan menguasai  dunia,   semata-mata untuk kemeselahatan bangsa Yahudi.

-Pelan rahsia ini memperlihatkan hasad dengki Yahudi tehadap dunia termasuk agama Kristian itu sendiri, di Amerika pergerakan Yahudi telah meresap masuk hingga kedalam gereja, di antara usahanya ialah menganjur kepada libralisma dan kebebasan dari sebarang nilai agama.

-Gerakan Yahudi berusaha menjatuhkan pemerintahan yang sedang berkuasa untuk digantikan dengan sejenis pemerintahan kuku besi, dalam proses ini gerakan Yahudi memperdaya raja-raja dan pemerintah supaya melakukan penginanyan dan kezaliman terhadap rakyat jelata dan dari sudut yang lain Yahudi menggalakan rakyat jelata supaya bangkit menentang raja-raja dan pemerintah yang zalim, kononnya menuntut keadilan, kebebasan dan persamaan dan sebagainya.

- Meninmbulkan percanggahan dan huru hara di dalam semua negara melalui pertubuhan rahsia mereka yang berlebal politik, agama, kesenian, sukan, Fremeson, Gereen peace dan pertubuhan berdaftar lain.

-Mereka mengetahui bahawa sistem pemerintah di negara-negara dunia pada hari ini sudah rosak dan korap, justeru itu maka mereka berkewajipan melipatgandakan kerosakan tadi, akhirnya pemerintahan ini akan tumbang dan jatuh dengan mudah, setelah itu mudah pula untuk didirikan pemerintahan Yahudi sebagai penggantinya, kerja memanipolasikan pemerintahan yang korap ini atau yang baik adalah kerja dan profision bangsa Yahudi. Berdasarkan pengalaman mereka di sepanjang sejarah jahat mereka.

-Yahudi menganggap bahawa semua manusia selain Yahudi adalah setaraf dengan binatang dikenali sebagai Goyem semua mereka diperintah  sebagai mana diperintah binatang ternakan.
Semua media massa, industeri berita, percetakan, institusi pengajian, panggong-panggong hiburan, syarikat-syarikat perfilemen , perundangan, dan penggubalannya mestilah di bawah kekuasaan Yahudi, ini kerana Yahudi memiliki dan monopoli emas (kekayaan) dunia.

-Meletakkan asas ekonomi dunia di atas dasar emas yang dimonopoli oleh kaum Yahudi, bukan di atas dasar kerja dan penghasilan atau kekayaan lain, di samping selalu menimbulkan krisis-krisis ekonomi dunia, sahingga dengan itu maka tidak ada masa di mana dunia ini damai dan tenang. [Henry Ford telah menyebut: The Jewish philosophy of money is not to make money “but to get money” . the distinction between these two is fundamental. It is difference between “getting” and “making”.] The International Jew ms. 7

    Walaupun sekarang ini boleh dikatakan yang kita berada dalam dunia yg dikawal oleh mereka ,tapi ingat kita harus lah berpegang pada Sunnah nabi dan Al-Quran agar dapat terus bernafas dalam kucar kacir dunia ini agar kita dapat mencari masa depan.

    Tweet kan nya !

    No comments:

    Post a Comment